Toimitusehdot

Voimassa 1.11.2019 alkaen. 

Verkkokaupan tuotteita myy Heinatukku Suomi y-tunnus 3009761-6 Temmesjoentie 31, 91900 Liminka. Sähköposti: heinatukku@gmail.com. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomen alueella. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen: Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupasta osoitteesta www.heinatukku.fi. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitustavat ja toimituskulut: Keräämme ja postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postikulut ovat samat paketin koosta riippumatta. Paketit lähtevät meiltä pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän sisällä tilauksesta. Joskus tilausten käsittely saattaa kuitenkin ruuhkautua ja toimitusajat voivat hiukan venyä.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset Postin pakettina, jota voit seurata lähetystunnuksella, jonka saat tilausvahvistuksen mukana sähköpostiisi.

Maksutavat:

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Noutolähetykset: Nouto lähimmästä postitoimipisteestä. Kun paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, saat siitä Postilta ilmoituksen. Posti ilmoittaa pakettien saapumisista ensisijaisesti tekstiviestillä tai sähköpostilla. On siis tärkeää, että tilatessasi syötät ajantasalla olevat yhteystiedot. Tilaaja on vastuussa yhteystietojen oikeellisuudesta.

Kotiintoimitus: Lähetykset toimitetaan kotiovellesi postin kotiintoimituksella. Mikäli asiakasta ei tavoiteta, Posti ohjaa lähetyksen lähimpään postin noutopisteeseen. 

Palautusehdot: Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä Heinätukkuun sähköpostitse tai puhelimitse.

Jos palautettu tuote ei ole avaamaton / uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi Postiin, sekä Heinätukkuun. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postille.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Heinätukku käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Jos kauppasopimusta koskevaa mahdollista erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). 

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestin lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. 

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus-ja maksutavanvalintasivulla. Valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen yleensä 2 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.